مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 11:102016-07-28حوادث

اهداء عضو سرباز مرگ مغزی شده به بیماران نیازمند


این سرباز دچار مرگ مغزی شد که با موافقت خانواده اش پیکرش برای اهداء عضو به بیماران نیازمند صبح امروز به بیمارستان امام خمینی ( ره) تهران منتقل شد.

- پیکر سرباز وظیفه "محمد حصاری" از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان "تنکابن"، که بر اثر سانحه رانندگی به کما رفته و دچار مرگ مغزی شده بود، صبح امروز برای اهداء عضو به تهران منتقل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، ساعت 20 و 47 دقیقه روز دوشنبه 28 تیرماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان تنکابن، مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در بخش "نشتارود"، ماموران فرماندهی انتظامی بخش، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

این گزارش حاکی است، ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس سفید رنگ با یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی فردی به نام "محمدرضا– س" و سرنشینی فردی دیگر به نام"محمد حصاری" هر دو از سربازان وظیفه فرماندهی انتظامی شهرستان، به شدت برخورد کرد.

در این سانحه راکب موتور سیکلت از ناحیه دست و پا و سرنشین موتور سیکلت از ناحیه سر به شدت مصدوم، که با حضور عوامل اورژانس 115 مصدومان سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند.

با انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان شهید "رجایی"، سرباز وظیفه "محمد حصاری" که از ناحیه سر به شدت مصدوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء عضو سرباز مرگ مغزی شده به بیماران نیازمند

اهداء عضو سرباز مرگ مغزی شده به بیماران نیازمند