مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 02:262016-07-27سياسي

یادداشت/ محمدجواد اخوان نسبت معکوس اعتماد عمومی با عمر دولت


شاید اگر دولتمردان یازدهم از روز اول سرمایه اجتماعی را چک سفید امضا و بدون تاریخ انقضا تلقی نمی کردند، اکنون امیدهای بیشتری برای بقا در پاستور داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی " محمدجواد اخوان در صفحه سیاسی روزنامه جوان و در یادداشتی نوشت: چند روز بیشتر به سومین سالگرد تحلیف رییس جمهور دوره یازدهم در مجلس باقی نمانده و در آستانه ورود به چهارمین سال عمر این دولت هستیم.

هرچند روزهای نخست در خصوص مفاهیمی همچون اعتدال، گفتمان دولت، نسبت آن به جناح های سیاسی، بحث و مناقشات بسیاری برپا بود، اما گذشت بیش از هزار روز از عمر کابینه به بسیاری از ابهامات پاسخ داده است.

اکنون مهم ترین پرسش آن است که سال چهارم دولت یازدهم که سال پایانی آن نیز است، چگونه خواهد گذشت و آیا بخت ساکنان فعلی پاستور بر بقای یک دوره دیگر خواهد بود یا خیر؟ از همان زمان که آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با نتیجه ای بسیار لب مرزی (7/0 درصدی) رقبا را پشت سر گذاشت و عالی ترین مسئولیت اجرایی را بر عهده گرفت، تأویل های متعددی در خصوص این رأی و پیامدهای آن ارائه شد و بسیاری آن را نشانه ای بر سرمایه اجتماعی شکننده اعتدال گرایان تلقی و این دولت را اولین دولت چهار ساله در ادوار اخیر پیش بینی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ محمدجواد اخوان نسبت معکوس اعتماد عمومی با عمر دولت

یادداشت/ محمدجواد اخوان نسبت معکوس اعتماد عمومی با عمر دولت