مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 01:102016-07-27اقتصادي

قلب رویان در افزایش کیفیت درمان؛ همچنان پرتوان


معاون آموزش و پژوهش پژوهشگاه رویان: با دانش فنی پروتیین نوترکیب می توان از سکته قلبی جلوگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، عبدالحسین شاهوردی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با بیان اینکه در زمینه فاکتورهای رشد به تولید بیش از 20 فاکتور دست یافته ایم افزود: یکی از پروتیین هایی که در دستور کار قرار دارد تولید CPA است که سبب می شود بتوانیم ژن های رشد را تولید و تقویت کنیم.

او با بیان اینکه گوسفند حبه انگور یکی از حیواناتی بود که به روش تراریخته تولید شد گفت: با تزریق پروتیین های نوترکیب در شیر حیوانات تا به حال موفق شده ایم یک گله بزغاله تولید کنیم.

شاهوردی ادامه داد: فنآوری پروتیین های نوترکیب قابلیت دارویی برای پیشگیری و در مواردی درمان زودهنگام سکته های قلبی دارد که چنانچه در لحظات اولیه بیماری تزریق شود از سکته قلبی جلوگیری خواهد کرد.

محمدحسین نصر اصفهانی رییس پژوهشکده زیست فناوری رویان در ارتباط تلفنی با تیتر امشب از ساخت و تولید موارد مشابه این دارو در آمریکا خبر داد و گفت: قیمت تمام شده پروتیین های نوترکیب معادل حدود پنج میلیون تومان است که اگر بتوانیم با تولید داخلی و بومی سازی این محصول، تولید انبوه داشته باشیم تا دسترس همگان قرار گیرد این امکان وجود دارد که در تزریق به موقع، از بستری شدن در آی سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلب رویان در افزایش کیفیت درمان؛ همچنان پرتوان

قلب رویان در افزایش کیفیت درمان؛ همچنان پرتوان