مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 21:352016-07-27بين الملل

جوابیه روزنامه وطن امروز به خبر ایرنا/ توضیحات ایران و اوقاف


نظر به درج خبری سراسر کذب در آن خبرگزاری تحت عنوان پشت پرده تعطیلی وطن امروز به نقل از یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، لازم است جوابیه ذیل براساس قانون مطبوعات بطورکامل در آن خبرگزاری منتشر شود.

وطن امروز حق پیگرد حقوقی نسبت به افتراهای مطرح شده را برای خود محفوظ می داند.

1.

در خبر شما از عبارت تعطیلی وطن امروز استفاده شده و از توقف فعالیت گفته اید، که لازم است بدانید فعالیت وطن امروز متوقف نشده بلکه فقط برای یک روز به علت اخلال دوستان شما در فرایند کار روزنامه، امکان انتشار ایجاد نشد و روزنامه علیرغم میل بدخواهان به حول و قوه الهی فردا پنجشنبه منتشر خواهد شد.

2.

نوشته اید یک منبع آگاه، قطع کمکهای رایگان به روزنامه وطن امروز و تصمیم سازمان اوقاف برای پس گرفتن ملک وقفی در اختیار این روزنامه را از مهمترین دلایل توقف فعالیت آن عنوان کرد این ادعا کاملا کذب است و بر خلاف ادعای منبع آشنا و به اصطلاح آگاه خبرگزاری دولت، وطن امروز برای استقرار در ساختمان فعلی خود از ابتدا به اوقاف اجاره پرداخت کرده است که اسناد واریز اجاره بها به حساب اداره اوقاف در کانال تلگرامی روزنامه منتشر شده است.

3.

نوشته اید روزنامه وطن امروز در دوره دولت قبل و طی سالهای 87 تا 90 با امکانات موسسه ایران و به صورت رایگان چاپ و توزیع می شد و همه هزینه های کاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه روزنامه وطن امروز به خبر ایرنا/ توضیحات ایران و اوقاف

جوابیه روزنامه وطن امروز به خبر ایرنا/ توضیحات ایران و اوقاف