مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 21:312016-07-27سياسي

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری: مبانی علوم کشور برگرفته از علوم غربی است


رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گفت: متاسفانه مبانی علوم کشور برگرفته از علوم غربی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ایلام، حسین قدیانی بعدازظهر امروز در نشست با فرماندهان ارشد سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: مردم استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر متجاوزان بعثی قدم علم کردند.

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گفت: در عملیات مرصاد که در سالروز آن قرار داریم نیز مردم این دیار با نثار جان خود در برابر منافقین ایستادگی کرده و آنان را با شکست بزرگی مواجه کردند.

وی ادامه داد: ایلام دارای بیش از 435 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است و در وسعت بسیار زیادی درگیر جنگ با عراق بود اما کمترین میزان جنگ زده در استان های مجاور را داشت و این نشان از روحیه سلحشوری مردمان این دیار است.

این مسؤول اضافه کرد: بزرگترین هنر سپاه، حفاظت از دستاوردهای انقلاب در تمام حوزه ها بوده و در این راستا و در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

قدیانی تصریح کرد: امام خمینی در نظام اسلامی دو اقدام اساسی را انجام دادند یکی در حوزه نظری و با مطرح کردن تئوری ولایت مطلقه فقیه و دیگری در حوزه عمل که بزرگترین اقدام ایشان تشکیل مجموعه بسیج بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری: مبانی علوم کشور برگرفته از علوم غربی است

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری: مبانی علوم کشور برگرفته از علوم غربی است