مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 20:212016-07-27اقتصادي

مدیرعامل عمران مسکن شمال خبر داد اجرای 7 پروژه مسکونی و تجاری در سال 95


مدیر عامل شرکت عمران مسکن شمال از اجرای 7 پروژه مسکونی و تجاری در استان های مازندران، گیلان و خراسان رضوی در سال جاری توسط این شرکت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان چالوس، سید محمد جواد موسوی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای هفت پروژه مسکونی و تجاری توسط شرکت عمران مسکن شمال در استان های مازندران، گیلان و خراسان رضوی در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: برای ساخت این پروژه ها 24 ماه زمان پیش بینی شده است و با این کار برای 500 نفر اشتغالزایی می شود.

وی با بیان اینکه تعداد سه پروژه از این هفت پروژه به مالکیت زمانی واگذار شده است، تصریح کرد: تمام این پروژه ها بر اساس استانداردهای استفاده از تکنولوژی روز دنیا برنامه ریزی شد.

مدیرعامل عمران مسکن شمال با اشاره به اینکه پروژه نخست در مشهد مقدس مقابل باب الجواد (ع) قرار دارد، افزود: این پروژه برای استفاده هر چه بیشتر مردم واگذار می شود.

وی از اجرای پروژه های دیگر در بابلسر و نمک آبرود چالوس خبر داد و اضافه کرد: شرکت عمران مسکن شمال از شرکت های زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی حوزه معاونت توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی محسوب می شود.

موسوی در پایان با بیان اینکه پروژه چهارم در رشت با نام مجموع تجاری یاس در 20 هزار متر مربع زیربنا در دست اقدام قرار دارد، گفت: پروژه های دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل عمران مسکن شمال خبر داد اجرای 7 پروژه مسکونی و تجاری در سال 95

مدیرعامل عمران مسکن شمال خبر داد اجرای 7 پروژه مسکونی و تجاری در سال 95