مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 19:552016-07-27سياسي

جدیت پیگیری اقتصاد مقاومتی در کشور


ایران به 9 منطقه اقتصاد مقاومتی تقسیم شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، امروز ششمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران با شرکت رییس گروه اقتصادی دفتر رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد .

علی آقا محمدی در این نشست با بیان اینکه برای هدفمند و اجرای روشمند اقتصاد مقاومتی بنا به ویژگی های منطقه ای کشور به 9 منطقه اقتصاد مقاومتی تقسیم شده است گفت : در این تقسیم بندی استانهای مازندران ، گیلان ، گلستان و سمنان در یک گروه اند .

او تقسیم کار ، حفظ ظرفیت های ارزشمند و راهبردی را از جمله دلایل این تقسیم بندی بیان و تصریح کرد : زمین های کشاورزی و منابع طبیعی استانهای شمالی بسیار ارزشمند و راهبردی است و بر همین پایه باید طرح های اقتصادی متناسب با شرایط منطقه ای تدوین و اجرا شود .

رییس گروه اقتصادی دفتر رهبر معظم انقلاب ، کارشناسی نبودن بحث های اولیه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استانها را یکی از دلایل پیشرفت نکردن در این بخش بیان کرد و گفت : برپایه بررسی ما اکنون 50 درصد رونق اقتصادی مازندران از بخش خدمات ، 30 درصد کشاورزی و 10 درصد صنعت است اما در ستاد اقتصاد مقاومتی مازندران بیشتر به دنبال صنعت اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیت پیگیری اقتصاد مقاومتی در کشور

جدیت پیگیری اقتصاد مقاومتی در کشور