مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 18:412016-07-27حوادث

بر اثر آتش سوزی 77 هکتار از مراتع و مزارع گندم شازند در آتش سوخت


بر اثر آتش سوزی در شازند 57 هکتار از مراتع و 20 هکتار از مزارع گندم این شهرستان طعمه حریق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اراک، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، بر اثر آتش سوزی در شازند 57 هکتار از مراتع و 20 هکتار از مزارع گندم این شهرستان طعمه حریق شد که در اولین حادثه که در حدود ساعت 21 روز گذشته رخ داد مراتع کوه های سراب بلاغ این شهرستان دچار حریق شد که با حضور تیم های امدادی آتش، بعد از ساعتی مهار شد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که در این حادثه 55 هکتار از مراتع طبیعی به علت نامعلومی در آتش سوخته است که علت رخ دادن این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال پیگیری است.

در حادثه دیگری که در محور توره- اراک به وقوع پیوست، دو هکتار از مراتع طبیعی که دچار حریق شده بود، با حضور تیم های امدادی بعد از ساعاتی مهار شد که تحقیقات کارشناسان آتش نشانی در باره علت این حادثه نیز در دست بررسی است.

همچنین بامداد امروز نیز مرکز فوریت های پلیس 110 شازند گزارش یک حادثه آتش سوزی در مزارع گندم محله ازنای شهرستان شازند را اعلام کرد که پس از انجام بررسی های لازم مشخص شد 20 هکتار از مزارع گندم این محله در آتش سوخته است که علت وقوع این آتش سوزی نیز توسط کارشناسان در حال پیگیری می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر اثر آتش سوزی 77 هکتار از مراتع و مزارع گندم شازند در آتش سوخت

بر اثر آتش سوزی 77 هکتار از مراتع و مزارع گندم شازند در آتش سوخت