مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 18:362016-07-27اجتماعي

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: وضعیت آموزشی هرمزگان ارتقا یابد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: باید همه خصوصا مسوولان آموزش و پرورش استان تلاش کنند تا وضعیت آموزشی استانمان را در کشور ارتقا بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بهروز اکرمی در جمع دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان، بیان داشت: شما معلمان اصلی ترین الگوی دانش آموزان هستید و نحوه رفتار و کردار شما اثرگذاری ویژه ای در آینده سازان استان و کشورمان دارد.

وی با بیان اینکه شما با قشری از جامعه ارتباط مستقیم دارید که شخصیت آنها در حال شکل گیری است افزود: اگر شخصیت آنها را به گونه ای شکل دادید که برای جامعه اسلامی و خدمت به بشریت مفید واقع شدند قطعا موفق عمل کرده اید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ادامه داد: چگونه یک معلم می تواند امر تعلیم و تربیت را به درستی انجام بدهد در صورتی که خودش اطلاعات کامل و جامع در این زمینه را نداشته باشد.

اولین خصوصیتی که شما معلمان باید داشته باشید دانایی و توانایی در انتقال دادن این دانایی به دانش آموزان است.

اکرمی با بیان اینکه یادگیری یک فرآیند است و شما به عنوان یک معلم باید از یک فرایند مستمر یادگیری برخوردار باشید، گفت: شما باید بهتر از هر کسی جامعه خود را بشناسید و تجزیه و تحلیل درستی از فرهنگ جامعه ای که داریم در آن زندگی می کنیم داشته باشید چرا که کسانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: وضعیت آموزشی هرمزگان ارتقا یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: وضعیت آموزشی هرمزگان ارتقا یابد