مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 18:162016-07-27اقتصادي

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد وجود 100 پروژه نیمه تمام ورزشی در مازندران


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: حدود 100 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان وجود دارد که برای تکمیل این پروژه ها حدود 210 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " از شهرستان ساری، حبیب حسین زادگان عصر امروز در جلسه شورای معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه مازندران از استان های ویژه کشور است اما اعتبارات آن ویژه نیست، اظهار کرد: با همه کمبودها عملکرد بسیار خوبی داشتیم که در حوزه های مختلف از برترین های وزارت ورزش و جوانان بودیم.

وی با اشاره به حضور 13 ورزشکار مازندرانی در المپیک ریو و 6 ورزشکار در پارالمپیک، تصریح کرد: مازندران نگین ورزش کشور بوده و در حال حاضر با توجه به حضور متعدد ورزشکاران مازندرانی در المپیک ریو فضای استان کاملاً المپیکی است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه ورزشکاران مازندرانی در المپیک ریو جهت کسب مدال شانس زیادی نسبت به دیگر ورزشکاران کشورمان دارند، خاطرنشان کرد: با همکاری استانداری مراسم بدرقه ورزشکاران مازندرانی در المپیک ریو در تهران برگزار شد که این مراسم می تواند در ایجاد روحیه و انگیزه تاثیرگذار باشد.

این مسؤول با بیان اینکه با جدیت تمام پیگیر مطالبات ورزش استان در بحث پروژه های عمرانی هستیم، افزود: حدود 100 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد وجود 100 پروژه نیمه تمام ورزشی در مازندران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد وجود 100 پروژه نیمه تمام ورزشی در مازندران