مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 18:062016-07-27سياسي

رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نور: مهارت فنی و حرفه ای مصداق اقدام و عمل است


مدیر مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نور گفت: اقدام و عمل همان مهارت فنی و حرفه ای است که علم را با عمل، تلفیق و اشتغال ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نور، عصر امروز به مناسبت هفته مهارت نمایشگاهی با حضور آموزشگاه های فنی و حرفه ای در این شهرستان برگزار شد که مورد بازدید مسؤولان شهرستانی از جمله اعضای کارگروه اشتغال شهرستان نور قرار گرفت.

در این بازدید مسؤولان با فعالیت های آموزشگاه های حاضر در نمایشگاه آشنا و از نزدیک مشکلات و موانع مراکز و کارگاه ها و نیازمندی های آنان را شنیدند و قول مساعدت دادند.

رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نور در این بازدید اظهار کرد: اینکه می گویند کار نیست، نظر اشتباهی است و ما آن را قبول نداریم.

علی محمداکبری افزود: برای کار باید ابتدا مهارت لازم را آموخت و مشغول کار شد، توسعه و پیشرفت همه کشورها به دلیل مهارت فنی نیروی کار اتفاق افتاد و آنان کار را تنها پشت میزنشینی نمی دانستند.

وی تصریح کرد: در بسیاری از کشورها، در هدایت تحصیلی دانش‎آموزان قوی تر و نمرات بالا را به فنی و حرفه ای سوق می دهند، اما در کشور ما این روند عکس عمل می شود.

این مسؤول با بیان اینکه مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نور مرکز تخصصی جوش کشور شناخته شده است، تصریح کرد: چهار کارگاه جوش در این مرکز فعال است که انواع جوش را آموزش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نور: مهارت فنی و حرفه ای مصداق اقدام و عمل است

رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نور: مهارت فنی و حرفه ای مصداق اقدام و عمل است