مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 16:402016-07-27اقتصادي

چابک سازی مهم ترین اولویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی


تمرکز زدایی و چابک سازی مهمترین اهداف اصلاح ساختاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، استانداری ها ، فرمانداری ها و بخشداری هاست - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور در نشست معاونین هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و مدیران کل امور اداری و مالی استانداری های کشور در همدان گفت : تلاش ما در دو سال گذشته و از زمان احیاء سازمان مدیریت و برنامه ریزی این بوده که این جراحی بزرگ درنظام اداری با کمترین هزینه انجام شود .

آقای ناصریان در جمع یکصد نفره کارشناسان استانداری های کل کشور افزود : 19 مصداق تغییر و اصلاح توسط استانداران احصا شده است که در هیات وزیران مطرح و به دستگاه ها اختیار داده شده تا مسیر اقدامات و امور اجرایی کشور را تسهیل کنند .

وی استان همدان را نمونه اجرای درست مقاصد اقتصادی دانست و افزود : تلاش مجموعه استانداری در رفع رکود و بازگشایی بنگاههای اقتصادی چشمگیر است .

مدیر کل دفتر تشکیلات و ساختار وزارت کشور هم گفت : نکته قابل تامل در سازمان مدیریت و برنامه ریزی این است که این نهاد بر تصمیم گیری و برنامه ریزی و مدیریت برنامه های اتخاذ شده متمرکز و از ورود آن به حوزه های اجرایی ممانعت شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چابک سازی مهم ترین اولویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی

چابک سازی مهم ترین اولویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی