مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 16:352016-07-27سياسي

لزوم الصاق پیوست «فرهنگ اسلامی» و «اقتصاد مقاومتی» به طرح ها و لوایح


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بر لزوم الصاق پیوست «فرهنگ اسلامی» و «اقتصاد مقاومتی» به طرح ها و لوایح مورد بررسی در مجلس تأکید کرد.

- لزوم الصاق پیوست فرهنگ اسلامی و اقتصاد مقاومتی به طرح ها و لوایح " رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بر لزوم الصاق پیوست فرهنگ اسلامی و اقتصاد مقاومتی به طرح ها و لوایح مورد بررسی در مجلس تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"، نشست شورای معاونان و مدیران مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی امروز با حضورآقای کاظم جلالی رییس این مرکز برگزار شد.

جلالی در این نشست با اشاره به مراسم روز گذشته تکریم و معارفه معاونان و مدیران سابق و فعلی مرکز براساس قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، گفت: از تلاش های آقایان علی ورامینی معاون اجرایی، محمدرضا محمدخانی معاون پژوهش های تولیدی و زیربنایی و اسدالله افشون مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و بین الملل تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه تمام جامعه همواره باید بر مدار قانون حرکت کند، تصریح کرد: براساس اصل قانون مداری، ما نیز نباید از شمول اجرای قوانین جدا باشیم و همواره عبور از قانون را باید به عنوان یک خط قرمز درنظر بگیریم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر وپردیس در مجلس با اشاره به لزوم تقویت کیفی هرچه بیشتر گزارش های مرکز پژوهش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم الصاق پیوست «فرهنگ اسلامی» و «اقتصاد مقاومتی» به طرح ها و لوایح

لزوم الصاق پیوست «فرهنگ اسلامی» و «اقتصاد مقاومتی» به طرح ها و لوایح