مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 15:562016-07-27اجتماعي

رییس سازمان حج و زیارت ایلام: زوار اربعین حسینی از طریق سامانه سماح نام نویسی کنند


زوار اربعین حسینی از طریق سامانه سماح نام نویسی کنند.

- غلامرضا ممیز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: افزایش دفاتر کنسولگری عراق برای صدور روادید زائرین اربعین حسینی مد نظر مسؤولان امر قرار گرفته است.

رییس سازمان حج و زیارت ایلام گفت: افزایش دفاتر کنسولگری عراق برای صدور روادید زائران در اربعین حسینی یکی از موضوعاتی است که سازمان حج و زیارت برای سهولت تردد زوار در اربعین حسینی مد نظر داشته و اقدامات درخوری را در این راستا داشته است.

وی ادامه داد: با رایزنی های انجام شده با مقامات عراقی امسال تعداد این دفاتر از 15 دفتر به 20 دفتر در سراسر کشور افزایش یافته تا بخشی از بار ترافیک صدور ویزا از کنسولگری های فعلی کاسته شود.

این مسؤول اضافه کرد: سازمان حج و زیارت از تاریخ 16 مرداد ماه نسبت به ثبت نام علاقه مندان سفر به اربعین حسینی از طریق سامانه سماح اقدام می کند و مردم می توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

رییس سازمان حج و زیارت ایلام گفت: مردم همانند سال گذشته باید در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین در عراق ثبت نام کنند، نام نویسی در این سامانه مزایای متعددی برای زوار اربعین حسینی دارد به عنوان مثال وقتی زائری در این سامانه ثبت نام می کند به صورت خودکار بیمه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان حج و زیارت ایلام: زوار اربعین حسینی از طریق سامانه سماح نام نویسی کنند

رییس سازمان حج و زیارت ایلام: زوار اربعین حسینی از طریق سامانه سماح نام نویسی کنند