مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 14:512016-07-27سياسي

مدیرکل بازرسی استان کردستان: عاملان دریافت حقوق های نجومی باید رسوا شوند


باید افرادی که مرتکب تخلفات دریافت حقوق های نجومی شده اند را در محضر مردم رسوا کرد تا عبرتی برای سایرین باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، محمود رضا مهرورز ظهر امروز در همایش علمی کاربردی مسؤولین مدیریت عملکرد بهزیستی سراسر کشور که در سنندج برگزار شد، با اشاره به اهداف تشکیل سازمان بازرسی و تفاوت این سازمان با دیگر ارگان های نظارتی عنوان کرد: فلسفه نظارت همواره مورد تأکید اسلام و آموزه های دینی ما بوده است.

وی افزود: بحث نظارت یک جایگاه عقلی و شرعی دارد و هر حکومت و سازمانی برای آنکه عملکرد خود را ارزیابی کند و مطابق اهداف تعیین شده پیش برود، نیازمند نظارت است.

مهرورز با بیان اینکه خداوند در سوره های توبه و یونس صراحتاً بر موضوع نظارت تأکید می کند، اظهار داشت: همه ما در محضر خدا هستیم و باید اعمال خود را متناسب با دستورات خدا انجام دهیم.

این مسؤول با اشاره به موضوع حقوق های نجومی، گفت: باید افرادی که مرتکب این تخلفات شدند را در محضر امت روسیاه و رسوا کرد تا عبرتی برای سایرین باشد و باید این افراد پول های چپاول شده را به بیت المال برگردانند.

وی اجرای صحیح قوانین و نظارت بر حسن اجرای امور را دو وظیفه اصلی سازمان بازرسی عنوان کرد و گفت: هر ساله در سطح ادارات 30 تا 40 بازرسی انجام می شود و بر اساس چک لیست هایی عملکرد دستگاه ها بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بازرسی استان کردستان: عاملان دریافت حقوق های نجومی باید رسوا شوند

مدیرکل بازرسی استان کردستان: عاملان دریافت حقوق های نجومی باید رسوا شوند