مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 14:402016-07-27فرهنگي

شب کاملا ایرانی با کت یادگاری


تازه ترین کنسرت محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در حالی با همراهی گروه خنیاگران مهر در تالار وحدت برگزار شد که مخاطبان از این کنسرت ابراز رضایت داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در تازه ترین کنسرت خود که سه شنبه شب پنجم مرداد ماه با همراهی گروه خنیاگران مهر به آهنگسازی بهزاد عبدی در تالار وحدت برگزار شد، در حضور تعداد زیادی از هنرمندان شب خاطره انگیزی را برای مخاطبان موسیقی ایرانی رقم زد.

این خواننده قبل از آغاز برنامه که با استقبال پرتعداد مخاطبان همراه بود، ضمن تقدیر از حضور هنرمندان پیشکسوت در این کنسرت به پوشش جدید خود در این کنسرت اشاره کرد و گفت: کتی که امشب برای پوشش خودم استفاده کردم اهدایی کورس سرهنگ زاده است که طی سال های گذشته در کنسرت ها از آن استفاده کرده اند و این برای من بسیار هدیه و یادگاری ارزشمندی است.

البته با توجه به تفاوت سایز من و استاد تغییراتی روی آن انجام گرفته اما با این حال بسیار خوشحالم که امشب در کنار این هنرمند بزرگ و شما عزیزانی که در تالار حضور پیدا کردید می توانم در خدمت شما باشم.

در بخش اول کنسرت که توسط تیم اجرایی کنسرت سعی شده بود از طراحی صحنه ای با نشانه های کاملا ایرانی استفاده شود گروه قطعات پرواز به آهنگسازی بهزاد عبدی و تکنوازی قانون صدا سدیفی، بشنو از نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب کاملا ایرانی با کت یادگاری

شب کاملا ایرانی با کت یادگاری