مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 13:552016-07-27دانش

موفقیت عملی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان


دانشجویان رشته های مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان در مسابقات هکاتون اینترنت اشیا(CUP IOT) از بین 32 تیم شرکت کننده، دوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، تیم 5 نفره این دانشگاه در این رقابت علمی دوم شدند.

بنابراعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان ، در این رقابت ها که با حضور 32 تیم 3 تا 5 نفره با تخصص های توسعه دهنده کسب وکار، توسعه دهنده نرم افزار و طراح سخت افزار 3 روز در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد، تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان شامل محسن کثیری، محسن بیگلری، علیرضا امیدی، وحید سرمدی و علی غوثی در رشته های سخت افزار ، نرم افزار ، آی تی وبرق دوم شدند.

هکاتون اینترنت اشیا(CUP IOT) رویدادی است که در آن برنامه نویسان رایانه و افراد دیگری که درگیر توسعه نرم افزار هستند، از جمله طراحان گرافیکی، طراحان واسط کاربری و مدیران طرح در سه روز گرد هم می آیند و با همکاری در توسعه طرح های نرم افزاری همچنین سخت افزاری، ایده های خود را در قالب ساخت MVP (حداقل محصول قابل عرضه) پیاده سازی و در روز آخر در آیینی تیم های برتر محصول خود را به سرمایه گذار ارائه می کنند.

هکاتون ها به طور معمول بر روی هدف خاصی تمرکز دارند که شامل زبانی برنامه نویسی استفاده شده در یک سیستم عامل، یک برنامه کاربردی، یک رابط برنامه نویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت عملی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

موفقیت عملی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان