مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 12:562016-07-27سياسي

فارس گزارش می دهد تکیه بر نام؛ چالش منطقه آزاد استان اردبیل


اصل تصویب منطقه آزاد تجاری استان اردبیل مهمتر از برخی حاشیه سازی ها و چالش هایی است که عده ای سعی می کنند به بهانه های مختلف به آن دامن می زنند.

- منطقه آزاد تجاری اردبیل امروزه به یک چالش از سوی برخی از فعالان سیاسی و اقتصادی استان تبدیل شده که جا دارد مسؤولان استان از جمله استاندار و ائمه جمعه استان به این چالش که رفته رفته هم موجب سوءاستفاده سوداگران سیاسی در راستای اختلاف افکنی بین اردبیل و مغان شده است خاتمه دهند.

در چند روز اخیر در رسانه های جمعی شاهد اختلاف بر سرنام منطقه آزاد اردبیل و مغان هستیم و حتی در شبکه های اجتماعی هم چندین گروه بنام کمپین منطقه آزاد مغان ایجاد شده که هدفشان احقاق حق مردم مغان و نامگذاری منطقه آزاد بنام مغان است.

بسیاری از آگاهان سیاسی بر این باورند که عده ای در استان که مخالف دولت و مخالف شخص استاندار هستند موضوع نام گذاری منطقه آزاد بنام مغان را به یدک می کشند تا با اختلاف افکنی بین مغان و اردبیل مانع تصویب این لایحه در مجلس بشوند و عد ه ای هم به دنبال تخریب دولت در این راستا هستند مخالفان این طرح معتقدند که در صورت عدم تصویب لایحه، دولت تخریب خواهد شد.

به اعتقاد بسیاری از تحلیل گران منطقه آزاد تجاری باید بنام منطقه آزاد مغان ایجاد شود چرا که حیطه فعالیت بیشتر در منطقه مغان خواهد بود اما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد تکیه بر نام؛ چالش منطقه آزاد استان اردبیل

فارس گزارش می دهد تکیه بر نام؛ چالش منطقه آزاد استان اردبیل