مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 12:462016-07-27سياسي

مسؤوول شورای هماهنگی کرمان: تقویت جایگاه ولایت فقیه از کارکردهای شورای هماهنگی است


مسؤوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تقویت بنیه معنوی و تحکیم ارکان اصلی نظام از جمله تقویت جایگاه رفیع ولایت فقیه از کارکردهای شورای هماهنگی تبلیغات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: برگزاری مناسبت ها جایگاه ویژه ای در مبانی اعتقادی و آموزه های دینی دارد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز بزرگداشت مناسبت ها از جهت حضور مردم و وحدت و وفاداری مردم نسبت به نظام اهمیت بالایی دارد.

وی اظهار کرد: خداوند یکی از ابزار هدایت بشری را بزرگداشت مناسبت ها و تذکر به ایام الله قرار داده که ابزار هدایت گر و تجلیل از خوبی ها است.

صدفی افزود: حضور مردم تبلور عینی جمهوریت نظام همراه با بعد اسلامیت و مکتبی بودن جمهوری اسلامی است.

وی گفت: ایجاد وحدت کلمه و خنثی کردن توطئه های دشمنان از جمله کارکردهای مناسبت ها است چراکه دشمنان در بین مردم ایجاد تفرقه و نفاق کرده و مردم را نسبت به ارزش ها بدبین می کنند.

صدفی بیان کرد: تقویت بعد نظامی و امنیتی، بنیه معنوی و تحکیم ارکان اصلی نظام از جمله تقویت جایگاه رفیع ولایت فقیه، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه و تکری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤوول شورای هماهنگی کرمان: تقویت جایگاه ولایت فقیه از کارکردهای شورای هماهنگی است

مسؤوول شورای هماهنگی کرمان: تقویت جایگاه ولایت فقیه از کارکردهای شورای هماهنگی است