مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 12:462016-07-27سياسي

رییس بنیاد شهید شهریار خبر داد تشییع پیکر پاک شهید دفاع مقدس در شهریار


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار گفت: پیکر شهید سید یحیی سیدی از شهدای این شهرستان پس از قریب به 31 سال در شهریار تشییع می شود.

- علی کردی امروز در گفت وگو با خبرنگار " در غرب استان تهران اظهار کرد: پیکر شهید پاسدار شهید یحیی سیدی به همت کمیته جستجوی مفقودین پس از نزدیک به 31 سال شنایی شد.

مراسم شب وداع با این شهید در روز یکشنبه 10 مرداد ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان (عج) در دهشادبالا برگزار می شود.

وی بیان کرد: آیین استقبال از پیکر شهید در روز یازدهم مرداد ماه سال جاری از ساعت 9 صبح در شهریار، خیابان ولی عصر، مقابل مکان سابق سپاه شهریار روبه روی مسجد المهدی (عج) به سمت میدان شهدای گمنام برگزار و از این مکان برای تشییع و خاکسپاری در زادگاه این شهید(دهشادبالا) انتقال می یابد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار تصریح کرد: مراسم یادبود و بزرگداشت این شهید نیز در همین روز از ساعت 17 تا 19 بعد از ظهر در مسجد صاحب الزمان (ع) برگزار می شود.

این مسؤول در پایان متذکر شد: پاسدار شهید سید یحیی سیدی در عملیات و الفجر هشت در منطقه ام الرصاص و در سال 64 پس از رشادت های فراوان به آرزوی خود فیض شهادت می رسد و تاکنون جاویدالاثر بوده است، اما اکنون پس از گذشت قریب به سی و یک سال شناسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد شهید شهریار خبر داد تشییع پیکر پاک شهید دفاع مقدس در شهریار

رییس بنیاد شهید شهریار خبر داد تشییع پیکر پاک شهید دفاع مقدس در شهریار