مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 12:312016-07-27اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان: مسابقات لیگ علمی یادگیری مشارکتی را تعمیم می دهد


مسابقات لیگ علمی یادگیری مشارکتی را تعمیم می دهد و فرصتی برای تمرکز دانش آموز در یادگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، مهدی حاجتی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانش آموزان گیلان در لیگ علمی، اظهار کرد: به طور معمول جلسات بنده با اولیا، مربیان و مشاوران بوده و کمتر چنین جلساتی با حضور دانش آموزان دارم.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا فضای رقابت و مشارکت دسته جمعی در مجموعه آموزش و پرورش تعمیم دهیم، افزود: دانش آموزان فرصت های زیادی دارند و این لیگ علمی یک نوع یادگیری مشارکتی را تعمیم می دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه برگزاری چنین لیگ هایی از گوشه گیری دانش آموزان جلوگیری می کند، ادامه داد: لیگ علمی فرصتی ایجاد می کند تا دانش آموز در یادگیری تمرکز داشته باشد و بهترین تصمیم ها را بگیرد.

وی با تصریح بر اینکه با چنین برنامه هایی روحیه خودباوری را در دانش آموزان گسترش می دهیم، خاطرنشان کرد: ناامیدی، دشمن یادگیری است و باید در دانش آموزان فضای امید را تقویت کنیم و گسترش دهیم.

حاجتی با اشاره به اینکه دانش آموزی می تواند در حوزه های فرهنگی موفق باشد که به آینده امیدوار و مدیریت زمان داشته باشد، یادآور شد: اگر قرار است دانش آموزان قله های افتخار را فتح کنند باید مدیریت زمان داشته باشند و قدر و منزلت زمان را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان: مسابقات لیگ علمی یادگیری مشارکتی را تعمیم می دهد

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان: مسابقات لیگ علمی یادگیری مشارکتی را تعمیم می دهد