مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 11:512016-07-27فناوري

معاون مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات: رشد خطرات فضای سایبری نگران کننده است


معاون مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: افزایش خطرات فضای سایبری نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرکرد، محمد تسلیمی ظهر امروز در همایش ارتقای امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان ها با تأکید بر لزوم توجه به مقوله امنیت در فضای سایبری اظهار کرد: خطرات در حوزه فضای سایبری رو به افزایش است و این رشد فزاینده بسیار نگران کننده است.

معاون مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات ایران عنوان کرد: دنیا به سمت الکترونیک شدن پیش می رود و فناوری هر روز در حال توسعه است که به موازات رشد و گسترش این حوزه تهدیدهای آن نیز به شدت در حال رشد بوده و لازم است تلاش های فراوانی در زمینه ایجاد و حفظ امنیت صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه نفوذگران حوزه سایبری همیشه جلوتر از مقابله کنندگان حرکت می کنند و چاره ای به غیر از مقابله نیست، گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که سایت ها و سامانه ها بسیار آسیب پذیر بوده و لازم است تدابیر امنیتی برای مقابله با نفوذگران در نظر گرفته شود.

تسلیمی با بیان اینکه باید سطح امنیت سامانه ها و سایت ها ارتقا یابد، عنوان کرد: در سال 2015 موضوع امنیت منطقه ای در زمینه فضای سایبری در دنیا مطرح شد و باید در کشور فعالیت در حوزه امنیت را به سوی هشدار و آگاه سازی پیش برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات: رشد خطرات فضای سایبری نگران کننده است

معاون مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات: رشد خطرات فضای سایبری نگران کننده است