مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 11:052016-07-27ورزشي

رونمایی از نماد دونده المپیکی ایران در تربت حیدریه


نماد حسن تفتیان ، نماینده دوی ایران در رقابت های المپیک 2016 ریو، با حضور مسئولان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی،خبرگزاری صدا و سیما"، رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در آیین رونمایی از نماد اختصاصی این دونده ملی گفت: این نماد توسط جمعی از هنرمندان تربت حیدریه و برای نخستین بار در تاریخ ورزش حرفه ای کشور طراحی شده که به تایید وزارت ورزش و جوانان نیز رسیده است.

سیدحمیدرضا امینی با اشاره به طراحی نقش یوز در این نماد که گونه ارزشمند و منحصر به فرد محیط زیست ایران و نشانه سفیر یوزپلنگ ایرانی است، افزود: همچنین در این نماد عدد 100 که اشاره به سرعت کم نظیر این ورزشکار المپیکی دارد هم به کار رفته است.

رییس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه با بیان اینکه برای حمایت از این ورزشکار ملی المپیکی، با مصوبه شورای شهر، وی به مدت یک سال از حقوق شهرداری بهره مند می شود، گفت:همچنین تندیس حسن تفتیان نیز با هزینه 200 میلیون ریال ساخته شده که بزودی در یکی از میدان های شهر تربت حیدریه نصب می شود.

حسن تفتیان، متولد 14 اردیبهشت 1372 در تربت حیدریه دونده دوی سرعت ایران است که پارسال موفق شد در مسابقات بین المللی کازانف قزاقستان سهمیه دوی 100 متر بازی های المپیک 2016 ریو را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نماد دونده المپیکی ایران در تربت حیدریه

رونمایی از نماد دونده المپیکی ایران در تربت حیدریه