مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 09:012016-07-27دانش

راه اندازی دفاتر کنسولی دانشجویان خارجی در دانشگاه های پیام نور و سمنان


مدیر کل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان از راه اندازی دفاتر کنسولی دانشجویان خارجی در دانشگاه های پیام نور و سمنان تا قبل از آغاز سال تحصیلی خبر داد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید صمد حاج جباری،مدیر کل امور دانشجویان خارجی سازمان امور دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره افزایش دفاتر کنسولی دانشجویان خارجی گفت: افزایش دفاتر کنسولی در دستور کار سازمان امور دانشجویان است و قبل از شروع سال تحصیلی در دانشگاه های پیام نور و سمنان این دفاتر راه اندازی خواهد شد، مقدمات آن فراهم شده و هماهنگی ها صورت گرفته، امکانات و فضای آن ایجاد شده که قبل از سال تحصیلی فعالیت خود را آغاز کنند.

وی در خصوص صدور ویزاهای دانشجویان خارجی گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با وزارت خارجه،صدور ویزای این دانشجویان در کوتاه ترین زمان، ظرف کمتر از سه روزصورت می گیرد البته این صدور ویزا در این مدت زمان کوتاه نیازمند همکاری دانشگاه ها برای ارسال مدارک کامل دانشجو است.

حاج جباری اضافه کرد: قبل از ارسال مدارک به وزارت خارجه، باید بررسی های درست از سوی دانشگاه صورت گیرد و هماهنگی های داخلی انجام شود، بررسی های علمی صورت گیرد که با مشکل مواجه نشویم تا تمام مسیر جذب دانشجو ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دفاتر کنسولی دانشجویان خارجی در دانشگاه های پیام نور و سمنان

راه اندازی دفاتر کنسولی دانشجویان خارجی در دانشگاه های پیام نور و سمنان