مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 08:412016-07-27سياسي

یادی از شهید سید علی اصغر حسینی از جهاد علمی تا جهاد عملی


اکنون که حسین زمان ندای هل من ناصر ینصرنی را سر می دهد باید به سرعت و بدون معطلی به یاریش شتافت و در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از دین و وطن پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان میاندورود، درود بر حاملان امانت وحی و رسالت، شهیدانی که ارکان عظمت و افتخار انقلاب اسلامی را بر دوش تعهد سرخ و خونین خویش حمل کرده اند.

وظیفه اصلی طلاب مرزبانی از عقیده ها است که در مکتب اهل بیت علیهم السلام دفاع از اسلام را سرلوحه اقدام خود دانستند و به دفاع از مرزهای کشور اسلامی پرداختند.

انقلاب اسلامی و آزادی کشور از دست زورگویان به پشتوانه انقلاب مردمی شکل گرفت که هر چقدر زمان بگذرد بر ارزش آن افزوده می شود.

امنیت و اقتدار کشور مدیون ایثار و جانفشانی های افرادی است که ارزش های اسلامی را در جامعه زنده نگه داشته و ذره ای در دفاع از میهن اسلامی در مقابل دشمن، تردید نداشتند.

شهدای روحانی مازندران در کنار امر مهم تبلیغ، لباس رزم بر تن کرده و سینه خود را آماج تیر و ترکش های دشمن قرار دادند، حضور روحانیون قهرمان در میدان ها و معرکه های پرخطر نبرد، آن چنان شوری در میان رزمندگان می آفرید که قلم از توان تأثیرگذاری آن عاجز است.

روحانی شهید سید علی اصغر حسینی فرزند سید یدالله در اردیبهشت ماه سال 1344 در روستای سادات محله رودبست شهرستان بابلسر دیده به جهان گشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادی از شهید سید علی اصغر حسینی از جهاد علمی تا جهاد عملی

یادی از شهید سید علی اصغر حسینی از جهاد علمی تا جهاد عملی