مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 22:412016-07-26ورزشي

بازیکن تیم پدیده مشهد: گلزنی به تیم شهرم خوشحالی ندارد/ به اجبار از سپاهان جدا شدم


بازیکن اصفهانی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تمایلی برای جدایی از سپاهان نداشتم اما شرایطی را پیش روی من گذاشتند که چاره ای به جز رفتن نداشتم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، محمد حسین مرادمند امشب پس از دیدار تیمش با پدیده مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود و تیم پدیده با این برد ثابت کرد که در ادامه لیگ حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی در مورد برد تیم پدیده مشهد برابر تیم سپاهان که تیم سابق وی محسوب می شود، ادامه داد: از این برد هم ناراحتم و هم خوشحال؛ زیرا باشگاه سپاهان زحمت زیادی برای من کشید، البته نمی توان با این باخت در مورد سپاهان نتیجه گیری کرد و این تیم به زمان نیاز دارد.

بازیکن اصفهانی تیم فوتبال پدیده مشهد اضافه کرد: پس از گلزنی به سپاهان خوشحالی نکردم زیرا هر چه در فوتبال دارم، از سپاهان و یک مربی به نام رضا مهاجری است.

این مسؤول در مورد جدایی اش از تیم سپاهان نیز گفت: دلم با سپاهان بود اما باشگاه شرایطی گذاشت که بروم، وقتی من را نمی خواستند، نمی توانستم بمانم، با این حال امیدوارم روزی به تیم شهرم برگردم.

مرادمند درباره وضعیت تیم پدیده مشهد نیز گفت: با بچه ها همدل شده ایم و می خواهیم در زمین تلاش کنیم تا سهمیه آسیایی بگیریم، البته حالا برای این حرف زود است اما می خواهیم برای شهر مشهد و شهر امام رضا(ع) آبرودا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن تیم پدیده مشهد: گلزنی به تیم شهرم خوشحالی ندارد/ به اجبار از سپاهان جدا شدم

بازیکن تیم پدیده مشهد: گلزنی به تیم شهرم خوشحالی ندارد/ به اجبار از سپاهان جدا شدم