مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 20:212016-07-26اقتصادي

شهردار ساری: بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه در ساری افتتاح می‎شود


بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه در ساری افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان ساری، مهدی عبوری امشب در دیدار با شهردار مونته سیلوانو ایتالیا در عمارت شهرداری ساری، اظهار کرد: ظرفیت های بسیار مناسب اقتصادی و سرمایه گذاری در شهر ساری برای سرمایه گذاران ایتالیایی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات و اتفاقات مناسبی در شهرستان ساری در طول چهار سال گذشته ایجاد شد، افزود: بیشتر توسعه شهر ساری و شهرسازی در جهت توسعه گردشگری بود و به همین دلیل شهر ساری در سال های اخیر به عنوان پنج شهر نخست گردشگری کشور بود.

شهردار ساری خاطرنشان کرد: در حال حاضر صنعت گردشگری از اهمیت ویژه ای برخودار است و شهرستان ساری پایه های اساسی برای جذب گردشگر را در اختیار دارد، مواهب خدادادی زیادی در ساری برای جذب گردشگر وجود دارد که باید از این ظرفیت برای توسعه فعالیت های گردشگری استفاده کرد.

این مسؤول با اعلام اینکه آماده جذب سرمایه گذاری های ایتالیا های در ساری هستیم، بیان کرد: بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه در شهرستان ساری در دست احداث است، تحقیقات اجرای این پارک کامل شد و بخشی از فعالیت های اجرایی آن نیز شروع شد.

عبوری افزود: در صورت تمایل ایتالیا های به سرمایه گذاری در اجرای این طرح آماده واگذاری این پروژه به سرمایه‎گذاران ایتالیایی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار ساری: بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه در ساری افتتاح می‎شود

شهردار ساری: بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه در ساری افتتاح می‎شود