مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 19:062016-07-26سياسي

آیت الله اعرافی: حوزه و دانشگاه باید پشتوانه فنی و حرفه ای و مهارت آموزی داشته باشند


آموزش های فنی و حرفه ای نقش ارزنده ای در رفع بیکاری و هدایت جوانان به سمت اشتغال دارد و در این خصوص حوزه و دانشگاه باید پشتوانه فنی و حرفه ای و مهارت آموزی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآیت الله علیرضا اعرافی در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان قم ضمن اشاره به اهمیت توسعه مهارت آموزی در جامعه و بین جوانان بر ضرورت همکاری بین حوزه و مراکز آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه اسلام دین کار است افزود: در آموزه های دینی داشتن شغل و مهارت و کار تایید شده است و خداوند جوان بیکار را دوست ندارد.

امام جمعه قم در ادامه به پایه های درست و متقن کار اشاره کرد و یادآور شد: آشنایی به ضوابط دینی در کار، آشنایی با قوانین حقوقی در کار، بهره مندی از دانش و علم و دارای بودن مهارت و انگیزه از مصادیق کار درست است.

رییس جامعهالمصطفی العالمیه با اشاره به معضل بیکاری در جامعه و ضرورت تلاش همه مسؤولان در رفع بیکاری عنوان کرد: آموزش های فنی و حرفه ای نقش ارزنده ای در رفع بیکاری و هدایت جوانان به سمت اشتغال دارد و در این خصوص حوزه و دانشگاه باید پشتوانه فنی و حرفه ای و مهارت آموزی باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نداشتن مهارت و تخصص در انجام امور و قبول مسؤولیت را نوعی خیانت در امانت به اعتمادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: حوزه و دانشگاه باید پشتوانه فنی و حرفه ای و مهارت آموزی داشته باشند

آیت الله اعرافی: حوزه و دانشگاه باید پشتوانه فنی و حرفه ای و مهارت آموزی داشته باشند