مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 19:062016-07-26اقتصادي

استاندار هرمزگان: تحقق اقتصاد مقاومتی در گروی حمایت از واحدهای تولیدی دچار مشکل است


تحقق اقتصاد مقاومتی در گروی حمایت از واحدهای تولیدی دچار مشکل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرعباس، جاسم جادری عصر امروز در بیست و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با بیان اینکه مشکلات اصلی اقتصادی در کشور مربوط به واحدهای تولیدی است، عنوان کرد: دولت تصمیم گرفته با تشکیل این کارگروه موانع تولید را رفع کند.

وی ادامه داد: اولویت اصلی اقتصاد مقاومتی نیز حمایت از واحدهای تولیدی دچار مشکل است و هدف گذاری در سال 95 نیز ایجاد رشد در بخش تولید است تا این بخش به حرکت درآید.

استاندار هرمزگان افزود: براساس اولویت بندی انجام شده قرار است به 7 هزار و 500 واحد تولیدی دارای مشکل در کشور طی سال جاری تسهیلات ارائه شود تا به چرخه تولید بازگردند و در سه ماه نخست سال جاری نیز بانک ها تسهیلات خوبی به این بخش پرداخت کرده اند و پرداخت تسهیلات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 44 درصد رشد داشته است.

جادری تصریح کرد: باید به واحدهایی تسهیلات پرداخت کنیم که دارای بالاترین توجیه اقتصادی هستند تا هم اشتغال ایجاد و هم از تسهیلاتی که ارائه می شود، استفاده بهینه کنیم.

وی بیان داشت: محدودیتی برای نظام بانکی در پرداخت تسهیلات برای این بخش وجود ندارد و در سال جاری 550 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای رونق بخش اقتصادی کشور اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: تحقق اقتصاد مقاومتی در گروی حمایت از واحدهای تولیدی دچار مشکل است

استاندار هرمزگان: تحقق اقتصاد مقاومتی در گروی حمایت از واحدهای تولیدی دچار مشکل است