مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 16:212016-07-26اجتماعي

اجرای طرح همسایه برای کمک به نیازمندان


شهردار منطقه 7 تهران از اجرای طرح همسایه در این منطقه خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح توسعه فعالیت های مردمی و انسان دوستانه و شناسایی نیازمندان محلی و رفع مشکلات آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، دکتر سعید طلوعی با اشاره به کمرنگ شدن فرهنگ همسایگی در شهر تهران، افزود: در طرح همسایه مشارکت پررنگ و گسترده خیرین و افراد نیکوکار در امور کمک به مستمندان به صورت هدفمند با توجه به نیاز خانواده های نیازمند در دستور کار قرار دارد وی افزود: تهیه خوراک، پوشاک، امکانات تحصیلی و آموزشی، تامین مسکن، کمک های پزشکی و درمانی و سایر نیازهای خانواده از جمله مواردی است که در این طرح پیگیری خواهد شد.

شهردار منطقه 7 خاطرنشان کرد: رسیدگی به امور نیازمندان و مستمندان در راستای تمهیدات فرهنگی و اجتماعی و با در نظر قراردادن رویکرد های سلامت شهری و توسعه خدمات اجتماعی و حمایتی در اجرای این برنامه جهادی است.

همچنین با توجه به سیاست های مدیریت شهری در شناسایی نیازمندان طرح همسایه با حمایت از این افراد و با بهره مندی از افراد خیر اجرا می شود وی یادآور شد: ایجاد حلقه ارتباطی بین نیازمندان و توانمندان جامعه، استفاده از ظرفیت های موجود اقتصادی و اجتماعی بالقوه در محلات و نهادهای اجتماعی در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح همسایه برای کمک به نیازمندان

اجرای طرح همسایه برای کمک به نیازمندان