مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 15:502016-07-26فرهنگي

فرخوان سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی در استان یزد


فراخوان برگزاری نخستین سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی در بافق اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"، دبیر سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی بافق گفت: برای نخستین بار 20 تا 22 شهریور همزمان با هفته بافق، سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی در قالب جشنواره تابستانی در مجموعه تفرجگاهی آبشار این شهرستان برگزار می شود.

جعفر نجیبی افزود: وجود تل ماسه های بکر و شن های روان با چشم اندازی زیبا در منطقه کویر بافق یکی از دلایل برگزاری سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی در این شهر کویری است.

وی توسعه هنر، ایجاد فضای تعامل و گفت وگو در زمینه مجسمه سازی و فرصت تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت ها، دستیابی به آثار هنرمندان مجسمه ساز مطرح ایرانی همچنین غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان رااز مهم ترین اهداف برگزاری سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی برشمرد.

دبیر سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی بافق افزود:هنرمندان مجسمه ساز برای شرکت در این سمپوزیوم باید طرح های خود را تا قبل از دهم شهریور ماه به دبیر خانه جشنواره تحویل دهند.

نجیبی با اشاره به اینکه سیزده طرح پس از بررسی و تأیید هیأت داوران برای اجرا در جشنواره تابستانی انتخاب و به هر یک از آثار برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد گفت:علاقه مندان به شرکت در این سمپوزیوم می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرخوان سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی در استان یزد

فرخوان سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی در استان یزد