مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 15:312016-07-26سياسي

آمریکا دوستی مسئولان منجر به عدم تلاش برای پیمان های پولی شده است


قائم مقام اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: متاسفانه آمریکا دوستی مسئولان باعث شده که تلاشی برای پیمان های پولی دو جانبه و چند جانبه صورت نگیرد و رضایت نمی دهند که دلار از چرخه اقتصادی ایران حذف شود.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید میکاییل دیانی، قائم مقام اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به لغو قانون قرارداد پولی در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله ای از سال 2008 ایران را مورد لطمه قرار داد و مبادلات اقتصاد کشور را با مشکل مواجه کرد، تحریم هایی بود که دولت آمریکا به واسطه آن ها، کشورمان را مورد فشار قرار داد.

وی تصریح کرد: در این تحریم ها چون کشور از یک ارز مبادلاتی به عنوان ارز مرجع استفاده می کرد، آمریکا با تحریم بانکی و دلار، معاملات بین المللی ایران را مخدوش کرد و گردش دلار در مبادلات کشورمان مورد خدشه قرار گرفت.

قائم مقام اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه برای هر مبادله ای که بخواهد در آن دلار مطرح شود و ارز مرجع در آن نقش داشته باشد، گردش مالی در آمریکا وجود دارد، اظهار داشت: آمریکا در هر مبادله بین المللی که قرار بر جابه جایی دلار است، یک قدرتی دارد و با بستن گردش مالی، می تواند مبادله را زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا دوستی مسئولان منجر به عدم تلاش برای پیمان های پولی شده است

آمریکا دوستی مسئولان منجر به عدم تلاش برای پیمان های پولی شده است