مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 15:262016-07-26سياسي

رییس شورای شهرستان بهارستان: نماز جمعه کانون همدلی و آشتی مردم متدین است


رییس شورای اسلامی شهرستان بهارستان گفت: نماز عبادی سیاسی جمعه پشتوانه و سنگر مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی و کانون همدلی و آشتی مردم متدین، - صالح و نمازگزار و انقلابی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران، ظهر امروز رییس شورای اسلامی شهرستان بهارستان همزمان با پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه با حضور در دفتر امام جمعه نسیم شهر با حجت الاسلام والمسلمین احمد محسن زاده دیدار کرد.

ابراهیم ابراهیمی اظهار کرد: نماز عبادی سیاسی جمعه پشتوانه و سنگر مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی و کانون همدلی و آشتی مردم متدین، صالح و نمازگزار و انقلابی است.

وی، محسن زاده را چهره علمی، پژوهشی و مایه افتخار دانست و با اشاره به تاریخ اسلام و زندگانی پیامبر اعظم(ص)، ائمه جمعه را فرمانده و سمبل گروه صالحین عنوان کرد.

وی ادامه داد: امامان جمعه فرماندهان قرارگاه فرهنگی هستند و با بصیرت بخشی بدون انگیزه های شخصی و غلّ و غش به دنبال روشنگری، هدایت و آرامش جامعه و هدایت بشریت به سمت نورِ ایمان و رهایی از جهل و تاریکی هستند.

در ادامه جلسه امام جمعه نسیم شهر با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در مجموعه شورای اسلامی و فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان با تأکید بر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، خواستار کنترل هر چه بیشتر منکرات در جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهرستان بهارستان: نماز جمعه کانون همدلی و آشتی مردم متدین است

رییس شورای شهرستان بهارستان: نماز جمعه کانون همدلی و آشتی مردم متدین است