مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 15:202016-07-26ورزشي

مجللی دومین قایقران ایران در المپیک ریو شد


با مثبت اعلام شدن دوپینگ ورزشکار قزاقستان در رقابت های انتخابی المپیک، عادل مجللی پاروزن ایران سهمیه المپیک ریو را کسب کرد.

- غلامرضا امینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما"، پس از اعلام کسب سهمیه عادل مجللی در المپیک 2016 ریو، رییس فدراسیون قایقرانی گفت: با توجه به توانایی بالای این قایقران این سهمیه حق مسلم او بود.

وی افزود: حدود 10 ماه پیش عادل مجللی قایقران کشورمان در رقابت های جهانی ایتالیا شرکت کرده بود که متاسفانه با صدم ثانیه اختلاف عنوان یازدهمی را از آن خود کرد، پس از این رقابت ها این قایقران دچار مشکلات روحی شد چرا که مدعی بود می توانست جز 8 نفر برتر باشد و سهمیه المپیک 2016 را از آن خود کند.

وی افزود: امروز و با پیگیری های کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و با مثبت شدن دوپینگ ورزشکار قزاقستان در رقابت های انتخابی المپیک، عادل مجللی پاروزن ایران سهمیه المپیک ریو را کسب کرد تا قایقرانی ایران دو نماینده در سی و یکمین دوره بازی های المپیک داشته باشد.

امینی ادامه داد: عادل مجللی در رقابت های انتخابی المپیک در رشته کانو سوم شد و نماینده قزاقستان اول، که سهمیه پاروزن قزاق به علت دوپینگ از فهرست حذف شد و عادل مجللی به عنوان قایقران دوم به سهمیه رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجللی دومین قایقران ایران در المپیک ریو شد

مجللی دومین قایقران ایران در المپیک ریو شد