مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 13:402016-07-26اقتصادي

برچسب اصالت؛ روش اصولی برای مبارزه با کالاهای قاچاق خوراکی


در پی موفقیت طرح نصب برچسب «رهگیری، ردیابی و کنترل اصالت» روی محصولاتی چون فرآورده های مختلف و ملزومات مصرفی وارداتی، می توان انتظار داشت نصب این برچسب روی محصولات خوراکی و آشامیدنی وارداتی نیز به کاهش قاچاق و افزایش ضریب سلامت محصولات صنایع غذایی کمک کند.

- " در پی موفقیت طرح نصب برچسب رهگیری، ردیابی و کنترل اصالت روی محصولاتی چون فرآورده های مختلف و ملزومات مصرفی وارداتی، می توان انتظار داشت نصب این برچسب روی محصولات خوراکی و آشامیدنی وارداتی نیز به کاهش قاچاق و افزایش ضریب سلامت محصولات صنایع غذایی کمک کند.

دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران با تاکید بر اینکه برچسب اصالت کاهش قاچاق و افزایش نظم در بازار مواد غذایی را درپی دارد، گفت: این برچسب که صرفا خاص کالاهای وارداتی است، می تواند ضریب سلامت در جامعه را بهبود ببخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپول نیوز، کاوه زرگران با اشاره به اینکه به ظور معمول کشورها برای مبارزه با قاچاق با وضع تعرفه به حمایت از محصولات تولید داخل می پردازند، گفت: با این حال در کشور ما قاچاقچیان از طریق راه های غیرقانونی و برای فرار از پرداخت تعرفه، اقدام به ورود کالا از طرق غیرقانونی می کنند که در این میان جلوگیری از ورود کالاهای خوراکی قاچاق به دلیل تاثیر آن بر سلامت و بهداشت جامعه توجه بیشتری را طلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برچسب اصالت؛ روش اصولی برای مبارزه با کالاهای قاچاق خوراکی

برچسب اصالت؛ روش اصولی برای مبارزه با کالاهای قاچاق خوراکی