مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 13:312016-07-26اقتصادي

80 درصد شرکت های نانویی با محور تک محصولی بودن فعالیت دارند


مدیر دبیرخانه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گفت: 150 شرکت، تولیدکننده محصول نانو در کشور هستند که80 درصد این شرکت ها تک محصوله هستند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی محمد سلطانی در چهارمین دوره مجمع اقتصاد فناوری نانو که صبح امروز در سالن همایش های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، با اشاره به راه اندازی بانک جهانی محصولات نانو در ستاد توسعه فناوری نانو گفت: این بانک در اسفندماه سال 94 تاسیس شده است و هدف از راه اندازی این بانک، پایش محصولات فناوری نانو در بازارهای جهانی و کاربردهای متنوع آنها در صنایع کشور است و در این بانک 5000 محصول مبتنی بر نانوفناوری که از سوی 628 شرکت از 45 کشور تولید شده اند، معرفی شده است.

سلطانی با اشاره به وضعیت شرکت های فعال در حوزه نانوفناوری در کشور تاکیدکرد: در حال حاضر 150 شرکت در حوزه تولید محصولات نانوفناوری وارد شده اند که کیفیت محصولات آنها نسبتاً مطلوب است؛ ضمن آنکه محصولات آنها دارای کاربردهای متنوعی است.

وی تصریح کرد: 80 درصد شرکت های فعال در حوزه نانو یا تک محصولی هستند و یا اینکه اگر چندین محصول تولید می کنند، کالاهای آنها مشابه یکدیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد شرکت های نانویی با محور تک محصولی بودن فعالیت دارند

80 درصد شرکت های نانویی با محور تک محصولی بودن فعالیت دارند