مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 09:512016-07-26سياسي

وزیر بهداشت به جای فرافکنی، مشکلات طرح تحول سلامت را رفع کند


عضو بسیج دانشجویی دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: دولت هر جا کم بیاورد تقصیر را گردن دیگری می اندازد و این در حالی است که طرح تحول سلامت دارای نقص های جدی است و دولت مردان نیز به این موضوع واقفند؛ - بهتر است وزیر بهداشت به جای فرافکنی، مشکلات این طرح ملی را رفع کند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید منصور سمایی، عضو بسیج دانشجویی دانشگاه جامع امام حسین(ع) در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سخنان وزیر بهداشت مبنی بر اینکه قبل از دولت یازدهم مردم بر روی زمین زایمان می کردند، تصریح کرد: به قاضی زاده هاشمی صمیمانه و برادرانه توصیه می کنیم که وارد بازی سیاسی نشود و چهره علمی خود را با این حرف ها خراب نکند.

وی تصدیق کرد: وقتی صالحی که از اشخاص تاثیر گذار در برجام می باشد، بعد از تصویب برجام در مورد مسائل اقتصادی و سیاسی خلاف نظر رییس جمهور صحبت می کند با مخالف و موضع گیری شدید روحانی مواجه می شود، ولی می بینیم وقتی حرفی به نفع دولت و روحانی باشد، هیچ عکس العملی از سوی وی دیده نمی شود.

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه جامع امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: از شخصیت علمی هاشمی بعید است که وی هم مثل رییس جمهور تقصیرها را گردن اشخاص یا دولت های قبلی بیاندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت به جای فرافکنی، مشکلات طرح تحول سلامت را رفع کند

وزیر بهداشت به جای فرافکنی، مشکلات طرح تحول سلامت را رفع کند