مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 08:512016-07-26دانش

دانشگاه های فرهنگیان شیراز به اردو جهادی اعزام شدند


36 نفر از دانشجو معلمین دانشگاه های فرهنگیان شیراز در قالب دو گروه جهادی در روستاهای ده گرو و دین باغان شهرستان نورآبار به اردو های جهادی شدند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا حسینی، مسئول گروه های جهادی شهید مسعود طاهری و شهید ابراهیم هادی، گفت: پس از چندین مورد عرصه یابی، روستاهای دین باغان و ده گردو و قلعه سفید از توابع شهرستان نورآباد انتخاب شد و 20 نفر خواهر و 16 نفر برادر از بین دانشجو معلمین به این اردو اعزام شدند.

وی افزود: فعالیت های این جهادگران در قالب عرصه های فرهنگی با تمرکز بر برگزاری کلاسهای عقیدتی و احکام، یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری هیات و همچنین در عرصه عمرانی با تمرکز بر اجرای قرنیز تنها مسجد روستای دین گردو، ساخت سرویس بهداشتی و روشویی بوده است.

مسئول گروه های جهادی شهید مسعود طاهری و شهید ابراهیم هادی در ادامه بیان داشت: در عرصه اقتصاد مقاومتی با تمرکز بر پیگیری و برگزاری کلاس آموزشی زنبورداری و پرورش مرغ خانگی، ارائه خدمات کشاورزی و در عرصه آموزشی و همچنین برگزاری کلاس های تقویتی در رده های مختلف، برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های فرهنگیان شیراز به اردو جهادی اعزام شدند

دانشگاه های فرهنگیان شیراز به اردو جهادی اعزام شدند