مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 05:062016-07-26سياسي

نایب رییس شورای شهر زنجان: رویکرد شورای چهارم شهر زنجان محرومیت زدایی است


نایب رییس شورای اسلامی شهر زنجان بیان اینکه رویکرد شورای چهارم در هزینه کردها بر مبنای محرومیت زدایی است، اضافه کرد: عدم هزینه کردها بر اساس مصوبات بودجه به منزله انحراف از بودجه است که باید مد نظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، فخرالدین رستمی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح نحوه بررسی، تدوین و تصویب بودجه در کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: عملیاتی شدن یک بودجه آن را وارد جزییات می کند.

وی با بیان اینکه رویکرد شورای چهارم در هزینه کردها بر مبنای محرومیت زدایی است، اضافه کرد: عدم هزینه کردها بر اساس مصوبات بودجه به منزله انحراف از بودجه است که باید مد نظر قرار گیرد.

نایب رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بودجه 200 میلیارد تومانی شهرداری زنجان بر اساس 55 درصد بودجه عمرانی و 45 درصد بودجه جاری مصوب شده است، تصریح کرد: باید متوجه بود که تحقق درآمدها نوع هزینه کرد را مشخص می کند به همین دلیل سال مالی را بعد از آغاز سال جدید پیش بینی و ارزیابی می کنند.

رستمی با تاکید بر اینکه درآمدهای شهرداری زنجان پاسخگوی نیازهای مدیریت شهری نیست، افزود: جذب سرمایه از داخل و خارج شهر و همچنین جذب منابع از دولت از دیگر راه های کمک به تحقق درآمدهای شهری به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس شورای شهر زنجان: رویکرد شورای چهارم شهر زنجان محرومیت زدایی است

نایب رییس شورای شهر زنجان: رویکرد شورای چهارم شهر زنجان محرومیت زدایی است