مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 23:062016-07-25ورزشي

رییس هیأت ورزشی چوگان قزوین: زیرساخت های ورزش چوگان در قزوین مناسب نیست


زیرساخت های رشته ورزشی چوگان در این استان مناسب و مطلوب نیست.

- حسین قنبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: ورزش چوگان یکی از رشته های مهم ورزشی بوده که طی یک تا دو سال گذشته علاقمندان بسیاری را در سطح استان قزوین به خود جذب کرده است.

وی افزود: رشته ورزشی چوگان جزء رشته های ورزش های شاد و مفرح است و شور و هیجان این رشته ورزشی موجب تأثیرگذاری بسیار بر مخاطب می شود.

رییس هیأت چوگان استان قزوین ادامه داد: از آنجایی که این رشته به عنوان یکی از رشته های اثرگذار محسوب می شود برنامه های مختلفی در هفته گرامیداشت روز قزوین برای این رشته ورزشی پیش بینی شده است که می توان به برگزاری مسابقات چوگان بین تیم های مختلف اشاره کرد.

قنبری با بیان اینکه رشته ورزشی چوگان یکی از رشته های فرهنگی و سنتی محسوب می شود، بیان کرد: به مناسبت برگزاری اجلاس سراسری شهرداران طی شهریور ماه سال جاری بازی چوگان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری استان قزوین برگزار می شود.

وی عنوان کرد: آمادگی لازم را در برگزاری مسابقه چوگان طی هفته روز قزوین داریم و امیدواریم برگزاری این مسابقه برای استان قزوین سود و منفعتی را در حوزه زیرساخت های این ورزش به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت ورزشی چوگان قزوین: زیرساخت های ورزش چوگان در قزوین مناسب نیست

رییس هیأت ورزشی چوگان قزوین: زیرساخت های ورزش چوگان در قزوین مناسب نیست