مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 20:362016-07-25سياسي

خراسان رضوی و ولایت هرات افغانستان تفاهم نامه مشترک امضا کردند


در نشست تخصصی استانداری خراسان رضوی و ولایت هرات افغانستان تفاهم نامه همکاری مشترک امنیتی، اقتصادی، فرهنگی به امضای طرفین رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تفاهم نامه مشترک بین استانداری های خراسان رضوی و ولایت هرات افغانستان عصر امروز منعقد شد.

همچنین نشست های تخصصی استانداران که در قالب گروه های کاری و به صورت تخصصی، جداگانه و مستقل برگزار شد در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امور اتباع، مباحث مرزی و امنیتی بود.

در نشست مشترک بین خراسان رضوی و ولایت هرات با ریاست سید محسن صادقی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی موضوعات متنوعی شامل حوزه امنیتی و انتظامی، اقتصاد و تجارت، فرهنگی و اجتماعی و گردشگری و مدیریت شهری موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت.

طرفین پس از تبادل نظر به تفاهمی در بخش های مذکور دست یافتند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به برگزاری نمایشگاه های منظم، همکاری در راستای مسائل امنیتی و انتظامی، مبارزه با تروریسم و قاچاق کالا، مقابله با جرائم سازمان یافته و تردد اتباع غیرمجاز و تبادل تجارب اقتصادی اشاره کرد.

افزایش بهره وری در حوزه کشاورزی و خدمات، برپایی هفته های فرهنگی، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در بخش های پزشکی و دانشگاهی از دیگر موارد تفاهم نامه فوق الذکر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی و ولایت هرات افغانستان تفاهم نامه مشترک امضا کردند

خراسان رضوی و ولایت هرات افغانستان تفاهم نامه مشترک امضا کردند