مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 20:312016-07-25سياسي

فرمانده سپاه ناحیه رودان مطرح کرد پاکسازی 3 روستای شهرستان رودان از مواد مخدر


در راستای اجرای طرح پاکسازی روستاها و محلات آلوده 3 روستای شهرستان رودان از مواد مخدر پاکسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رودان، ابراهیم حسین زاده عصر امروز در جلسه شورای اداری رودان با توجه به انتصاب وی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رودان اظهار داشت: دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر با توجه به تصویب قانون آمران به معروف و ناهیان از منکر و نقش پررنگ بسیج در این قانون انتظارات از این نهاد مقدس بالا رفته است.

وی افزود: بسیج در بحث ستاد امر به معروف و نهی از منکر با قدرت ورود خواهد کرد و با توجه به اینکه این مسوولیت قبلا به عهده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان بود به صلاحدید امام جمعه محترم شهرستان و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر به نیروی مقاومت بسیج واگذار شد.

فرماندار رودان بیان کرد: نظر به اینکه سپاه ناحیه رودان با پایگاه های بسیجی که در هر روستا و کل شهرستان در اختیار دارد و در هر یک از این پایگاه ها یک شورای امر به معروف تشکیل شده است بتواند در این زمینه قدم های خوبی را بردارد.

حسین زاده با اشاره به طرح اصلاح محلات آلوده رودان عنوان کرد: امسال در بخش فرهنگی، طرح اصلاح محلات آلوده به مواد مخدر در دستور کار قرار گرفته است و سه روستای سرجوییه، اسلام آباد و گلستان در بحث مواد مخدر با کمک مسؤولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه ناحیه رودان مطرح کرد پاکسازی 3 روستای شهرستان رودان از مواد مخدر

فرمانده سپاه ناحیه رودان مطرح کرد پاکسازی 3 روستای شهرستان رودان از مواد مخدر