مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 19:012016-07-25اقتصادي

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه خبر داد تولید بیش از 100 هزار تن شیر خام در ارومیه


مدیر جهاد کشاورزی ارومیه از تولید 113 هزار تن شیر خام در ارومیه خبر داد.

- اسکندر علیزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: چهار واحد تولید خوراک دام در شهرستان ارومیه به فعالیت می پردازند.

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه با بیان اینکه یک واحد دام در سطح شهرستان زیر نظر معاونت جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: این واحد دام با ظرفیت 20 هزار تن در سال به فعالیت می پردازد .

وی اذعان داشت: 113 هزار تن شیر خام در شهرستان ارومیه تولید می شود که شیر تولیدی در شهرستان ارومیه برای مصارف این شهرستان و کارخانه های فرآوری استفاده می شود.

این مسؤول با اشاره به تولید عسل در ارومیه، اعلام کرد: این شهرستان یکی از قطب های مهم پرورش زنبور عسل محسوب می شود که دو هزار و 400 تن عسل با کیفیت در سال در این منطقه تولید می شود.

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه با بیان اینکه میزان تولید محصولات دامی شهرستان مازاد بر مصرف شهرستان است، اظهار کرد: محصولات دامی علاوه بر مصرف شهرستان همچنین به سایر استان های همجوار فرستاده می شود.

وی با اشاره به اصلاح نژاد دام و طیور، تصریح کرد: در راستای اصلاح نژاد دام و طیور بومی در شهرستان ارومیه دو ایستگاه اصلاح و بهبود نژاد دام و افزایش کمی تولیدات در این منطقه به فعالیت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه خبر داد تولید بیش از 100 هزار تن شیر خام در ارومیه

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه خبر داد تولید بیش از 100 هزار تن شیر خام در ارومیه