مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 17:262016-07-25ورزشي

سرمربی پدیده خراسان: برای کسب نتایج خوب در لیگ هم قسم شدیم


امیدواریم امسال بتوانیم نتایج بهتری نسبت به سال گذشته رقم بزنیم و در همین راستا روز گذشته در میثاق نامه ای که باشگاه تدارک دیده بود برای این مهم هم قسم شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده خراسان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: امیدوارم عوامل فوتبال و هیأت ها طوری برنامه ریزی کنند که در ابتدای فصل همه هواداران که اعضای اصلی فوتبال هستند راضی باشند.

وی افزود: فصل گذشته پس از اتمام فصل پس از 15 روز استراحت فوراً تمرینات خود را آغاز کردیم و به دلیل اینکه اردوی ترکیه به دلیل مسائل امنیتی لغو شد، به تهران آمدیم و چند دیدار تدارکاتی برگزار کردیم.

سرمربی پدیده خراسان عنوان کرد: آمادگی نسبی داریم و امیدوارم در بازی فردا مقابل نماینده خوب اصفهان هواداران دیدار خوبی را شاهد باشند.

وی درباره شرایط حریف اذعان کرد: سپاهان تغییرات زیادی داشته است و هم بازیکنان و هم کادر فنی آنها کاملاً تغییر کرده است.

مهاجری تأکید کرد: از همین جا از دوستانی که سال گذشته در کنار ما بودند و اکنون نیستند تشکر می کنم و امیدواریم امسال بتوانیم نتایج بهتری نسبت به سال گذشته رقم بزنیم و در همین راستا روز گذشته در میثاق نامه ای که باشگاه تدارک دیده بود برای این مهم هم قسم شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی پدیده خراسان: برای کسب نتایج خوب در لیگ هم قسم شدیم

سرمربی پدیده خراسان: برای کسب نتایج خوب در لیگ هم قسم شدیم