مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 17:012016-07-25بين الملل

با صدور بیانیه ای علمای بحرین انفجار کابل را محکوم کردند


علمای بحرین در بیانیه ای انفجار کابل و شهادت نزدیک به 80 تن را محکوم کردند و افزودند: این جنایت ها جز بر ثبات شیعیان بر مواضع اصیلشان نخواهد افزود.

- به شرح زیر است: باسمه تعالی انفجار انتحاری و تروریستی که تظاهرات مسالمت آمیز در کابل را هدف قرار گرفت و بیش از 80 شهید و 200 مجروح داشت، محکوم و با خانواده های شهدا و مجروحان ابراز همدردی می کنیم.

ما این انفجارهای وحشیانه را جز نتیجه تفکر تکفیری نمی دانیم، تفکری که با کمال تاسف در کشورهای ما جایی برای خود پیدا کرده و برخی رسانه ها برای آن تبلیغ می کنند.

هم چنین تاکید می کنیم که کینه سیاه داعشی و روش جنایتکار اموی که علیه مسلمانان شیعه در کشورهای مختلف در جریان است جز بر ثبات شیعیان نسبت به مواضع اصیل و نیز عقیده دینی شان نخواهد افزود و مظلومی که با مظلومیتش بر قاتل و نقض کننده حقوقش پیروز شده، باقی خواهد ماند.

شکی نیست که خون های بیگناهانی که اینجا و آنجا ریخته می شود در تثبیت خط اسلام محمدی اصیل و رسوا کردن رویکردهای انحرافی ضاله مفید فایده واقع خواهد شد.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/UHU7B2 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با صدور بیانیه ای علمای بحرین انفجار کابل را محکوم کردند

با صدور بیانیه ای علمای بحرین انفجار کابل را محکوم کردند