مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 16:562016-07-25اجتماعي

شهردار منطقه 3 قم خبر داد بهره برداری از کمپ اقامت زائر فدک قم تا پایان تابستان امسال


کمپ اقامت زائر فدک تا پایان 6 ماهه نخست سال جاری به بهره برداری می رسد.

- بهره برداری از کمپ اقامت زائر فدک قم تا پایان تابستان امسال شهردار منطقه سه قم گفت: کمپ اقامت زائر فدک تا پایان 6 ماهه نخست سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، رضا پوریافر اظهار کرد: با توجه به زائرپذیر بودن قم و استقرار پراکنده زائران و مسافران در ایام مختلف سال در این شهر، احداث کمپ فدک به عنوان یک مکان اقامتی ضروری در دستور کار حوزه امور زیربنایی و عمران شهرداری قم قرار گرفت.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح از نیمه فروردین ماه امسال در زمینی به مساحت 16 هکتار در ورودی شهر قم از سمت آزادراه قم ـ تهران و تقاطع 72 تن آغاز شده است.

شهردار منطقه سه عملیات ساخت 500 سکوی نشیمن، 3 باب نمازخانه، 12 هزار متر مربع پیاده روسازی، 2 هزار متر مربع فضای بازی کودکان، نصب سطل زباله و نیمکت، 16 چشمه سرویس بهداشتی و 5 ظرفشویی و آبخوری را از جمله بخش های مختلف این طرح ذکر کرد و گفت: برای دسترسی بهتر زائران به این کمپ اصلاح هندسی ورودی ها و ساماندهی اطراف و محیط پیرامونی تقاطع 72 تن در دست انجام است.

وی اعتبار این طرح را بالغ بر 33 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: 20 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات سفر سال 89 رهبر معظم انقلاب به استان قم و بقیه نیز از سرمایه ها و منابع اعتباری شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار منطقه 3 قم خبر داد بهره برداری از کمپ اقامت زائر فدک قم تا پایان تابستان امسال

شهردار منطقه 3 قم خبر داد بهره برداری از کمپ اقامت زائر فدک قم تا پایان تابستان امسال