مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 16:212016-07-25اجتماعي

رییس پلیس راه استان ایلام : محور رضا آباد – کنجان چم ایلام نیازمند تعریض است


کنجان چم در ایلام نیازمند تعریض است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحسن ناصری با بیان اینکه انجام پروژه های راه سازی باید تسریع شود، اظهار داشت: مطمئنا امسال ترافیک سنگین تر از سال گذشته خواهد بود و اگر تغییر محسوسی در خصوص وضعیت جاده های استان صورت نگیرد مشکلات زیادی در تردد زائران پیش خواهد آمد.

رییس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: باید مشکل ریزش و رانش کوه ها را نیز در نظر داشت تا حداقل برای جاده های موجود مشکلی پیش نیاید و پلیس راه با تشکیل گروه های تلفیقی با راه و شهرسازی و حمل ونقل درصدد برطرف کردن مشکلات احتمالی در این زمینه است.

وی با تاکید بر اینکه تا جاده های استان چهار بانده و جداسازی نشوند مشکلات و گره های ترافیکی به قوت خود باقی خواهد بود، افزود: روکش آسفالت و خط کشی از حداقل کارهایی است که باید در محورهای مواصلاتی استان انجام شود.

وی بابیان اینکه پیچ خطرناک و عدم روشنایی مهدی آباد تا میدان قرآن گره ترافیکی سنگین به وجود می آورد که تا اربعین امسال باید بر طرف شود، ادامه داد: 21 نقطه در سطح جاده های استان برای نصب دوربین کنترل تخلفات و تردد خودروها در اربعین شناسایی شده است.

رییس پلیس راه استان ایلام با اشاره به اینکه محور رضا آباد کنجان چم نیازمند تعریض است، تصریح کرد: از پل کنجان چم تا ورودی مهران نیازمند لاینی جداگانه است و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راه استان ایلام : محور رضا آباد – کنجان چم ایلام نیازمند تعریض است

رییس پلیس راه استان ایلام : محور رضا آباد – کنجان چم ایلام نیازمند تعریض است