مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 15:212016-07-25دانش

هاشمی رفسنجانی در مقابل سخنان گستاخانه فائزه اعلام موضع کند


مشاور مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اظهارات فائزه هاشمی در نفی حکومت دینی گفت: هاشمی رفسنجانی باید در مقابل این سخنان گستاخانه اعلام موضع و مرزبندی خود را روشن کند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید وحید شورابی، مسئول شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن اشاره به اظهارات عجیب فائزه هاشمی رفسنجانی در نفی حکومت دینی تصریح گرد: فائزه معتقد است که عملکرد حکومت دینی به دین مردم آسیب زده است؛ درحالی که اگر بخواهیم با واقعیت به این مساله بنگریم، خواهیم فهمید اگر عده ای در کشور دین زده شده اند به خاطر بی تقوایی و عملکرد اشتباه برخی مسئولان حکومتی است که در راس آن شخص آقای هاشمی رفسنجانی و خانواده ایشان قرار دارند؛ چرا که الناس علی دین ملوکهم .

این فعال دانشجویی با اشاره به ایجاد انحراف در خط امام در دوران سازندگی بیان داشت: هاشمی هشت سال رییس مجلس و هشت سال رییس جمهور بود.

امروز دیگر همه می دانند عملکرد کارگزاران سازندگی و ترویج اشرافی گری توسط جریان متبوع هاشمی رفسنجانی، بی عدالتی و شکاف طبقاتی را در جامعه رقم زد و موجب شد سبک زندگی مردم در برخی حوزه ها تغییر کند و باعث عدم رسیدن حکومت اسلامی به خواسته های خود شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی رفسنجانی در مقابل سخنان گستاخانه فائزه اعلام موضع کند

هاشمی رفسنجانی در مقابل سخنان گستاخانه فائزه اعلام موضع کند