مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 14:512016-07-25دانش

طه هاشمی: فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد در چارچوب مقررات است/ اردوی مختلط نداریم


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد با بیان اینکه همه فعالیت های فرهنگی این دانشگاه در چارچوب مقررات شورای عالی انقلاب فرهنگی است، تاکید کرد: - در دانشگاه آزاد اردوی مختلط و کنسرت موسیقی نداشته و نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، حجت الاسلام سیدطه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد در مراسم اختتاحیه چهارمین گردهمایی تخصصی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد مشهد در محل هتل فردوسی مشهد برگزار شد، درباره برگزاری اردوهای دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد یک سری اردوهای فرهنگی و یک سری اردوهای علمی در قالب کلاس و مبتنی بر مواد درسی دانشجویان در رشته های مختلف تشکیل می شود که برگزاری اردوهای علمی با مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وی افزود: در این باره برخی تلاش کردند حوزه فرهنگی را مورد هجمه قرار دهند در حالی که دانشگاه آزاد اسلامی از مهر سال 92 تا به امروز مجوز هیچ اردوی مختلطی را صادر نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه فرهنگی اردوی مختلط نداشته ایم ولی برخی بر این امر اصرار دارند، اظهار کرد: شکل گیری اردوهای مختلط در دانشگاه ها نتیجه اقدامات دوستانی است که سکان مدیریت آموزش عالی را در دولت ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طه هاشمی: فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد در چارچوب مقررات است/ اردوی مختلط نداریم

طه هاشمی: فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد در چارچوب مقررات است/ اردوی مختلط نداریم