مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 13:252016-07-25سياسي

هنر شجاعی طباطبایی فرای مرزهای ایران است


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه "سید مسعود شجاعی طباطبایی" هنرمند انقلابی کاریکاتوریست در فرای مرزها بیشتر شناخته شده است، - گفت: این هنرمند نقش مبدع را در فضای کاریکاتور ارزشی و پرورش هنرمندان جبهه فرهنگی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، محمد حسین صفار هرندی افزود: شجاعی طباطبایی شخصیت دوست دارد و بلوغ فکری این هنرمند او را برج عاج نشین نکرد و این در حالی است که دنیا او را به عنوان چهره طراز اول هنری می شناسد.

وی افزود: این کاریکاتوریست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی روشن فکری است که بنا به ضرورت به ایدئولوژی و باور کشورش می رسد و چهره شدن او در جهان پس از خلق اثری در مورد سلمان رشدی آغاز شد.

محمد حسین نیرومند مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نیز با بیان اینکه در حوزه فرهنگ با یک گل گلستان می شود، افزود: وقتی هولوکاست بیان شد همه موضع گرفتند و در آثار مسعود ،وجوه سیاسی این موضوع رنگ جهانی به خود گرفت.

وی با اشاره به اینکه سید مسعود شجاعی طباطبایی جزو 5 هنرمند درجه یک کشور است گفت: وی در سفرش به برزیل و ترکیه مورد توجه مقامات و شهرداران این کشورها قرار گرفت در حالیکه این هنرمند پشت درب اتاق شهرداران و مسئولان فرهنگی زیادی در کشور ایستاده است تا ملاقاتی با آنها داشته باشد اما نمی تواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر شجاعی طباطبایی فرای مرزهای ایران است

هنر شجاعی طباطبایی فرای مرزهای ایران است